Click here for Myspace Layouts

Sunday, November 21, 2010

ABOUT AKU ~!!

hey ,nama penuh aku NUR MAYA RUSLIZA BT MOHD ROSSLEE...aku tggl
kt dungun,terengganu ...aku nie sensitif sikit orgnye...
mudah jgk menangis bila seseorang tu buat aku sakit hati or sebagainye laa..
aku stdy dekat shahputra,kuantan...
kat situ bermula kehidupan aku tanpa family ...
byk yg aku belajar..aku ambik cos nursingg ....
dari situlah aku dapat ramai kawan2 ...yg susah senang dgn aku ..
byk bg nasihat kt aku...senang cerita,aku hppy la dgn mereka semua...
lps tu ,nk di cerita kn laa.Ada org nk usha aku,tp konon nye la aku wat2 jual mahal ..hahaha...

nama die AMIRUL FAIS BIN MOHD NOR ...smart tak org nye ?
hahahah......entah mcm mne ati aku boleh jth cinta kt die ...
bg kt aku ayat ape tah ....dulu aku ta minat pon kt mamat nie ..
pndg pon tak...aku dulu first masuk shahputra ,minat kt adeq die..
hahah..pengakuan berani mati beb ..
hahaha.....die nie twin if nk taw ..abg nye b'cermin mata ,adeq nye tak..tulah if nk cam diorgg yee..
haaa.....nie la twins die ...smart tak ?hahahaha....aku pon suka kat adeq die tp bkn
cinta tp kawan dan bakal adik ipar...(perasan)
nama adik dia AMIRUL FASLI BIN MOHD NOR ..
org nye sportingg ...boleh di harap laa jgk ..huhuh..periang..
nk knl dgn die ,boleh dtg jmpe sy dulu yaa...hahah...
just gurau ....

yg pic nie plk ,time aku date dgn abg nye...abg botak nie ..hahah.mase nie hati aku berdebar2 ..nk pndg dia  pon mcm tknk ...gementar la konon...hahah...tp baik org nye ..aku hppy sgt dpt knl dgn die ..dia pandai jge hati aku...byk m'galah dgn aku yg keras kepala nie..
dia tak mcm ex2 aku sblm nie yg aku knl ....aku pon sgt2 sayangkn dia ...aku hope la dia la cinta terakhir aku ..aku dah mula serius dgn dia ...dah knl fmly die ,tp blm jmpa..takot nk jmpa...hahah..
tp die dah jmpa pon fmly aku ...ssh senang aku dgn die ....byk tlg aku...btw ,aku sygg lah kt dia ..
sal blog nie ,kawan aku yg ajar ...eyra...sape tak knl dia ..sekali dia ketawa ,gegar shahputra ..
hahaha....gurau je ...aku pon,hppy dgn bdk2 bilik aku ...byk tlg aku ...ssh pon mereka byk tlg aku..
mmg ada alwayss di cc aku ...dan aku tak suka bila org tuduh aku ape yg aku tak buat ..pantang oke ...
aku senang berkawan dgn farah,ann,teha,pija,ina,eira,atin,awe,anuar,lee,fendi,eina,ija,eyra...maaf laa if ada name yg aku tak sebut ....yg penting aku sygg kawan2 aku ...
senang cerita ,aku hppy sgt di cc fmly t'sygg,kwn2 yg satu kpale dan dgn yg t'sygg amirul fais...




dulu pgglan aku dgn dia  ,papa_mama..
now dah b'ubh...lbh di kenali dgn b_bby...
hahahaha....
nk cari kelainan kut..
huhuhuh......
yg penting kami saling m'yayangi ....
doakn cinta kami ea ..
hihihih......hmmm,last kisah aku nie....
nk ucap TERIMA KASEH laa pada yg sudi bace blog aku oke .....
haahahah,.....

No comments:

Post a Comment